2010 Vitalčundr 17 South Morava 2010

slunečná Jižní Morava
17.7.-24.7.2010

jak to vypadá přežilo nás jen pár:
Car, Kachna, Macek, Gibon, Slon, Tuleň a Popelnice.

SOBOTA 17.7.
Sraz byl na nádraží v Praze, na úvod sme si lokli višničky a již v celkové sestavě, krom Slona jsme vyrazili do Břeclavi. Zde sme popili na úvod v Irish pubu, kde se připojil Slon. Vyrazili sme se za brutálního vedra dál po zelený k rekreačnímu areálu Apollo. Většina znás se šla vykoupat. Marcelka, Tuleň a Popelnice šli do bistra, ostatní ve vodě čekají na déšť. U toho se bombardujem rostlinama. Pak jdeme za ostatníma pojíst, popít a zahrát si pokříka. Všude samej komár, je hrozný dusno. V bistru zavíraj, tak jdem "o dům dál." Začlo pořádně lejt. V kempu nás nechtěla baba pustit s báglama dovnitř, tak jdem rozdělat spaní o kouýsek dál pod přístřešek. Car rozbil Slonovi rum a tak skákl s kachnou do kempu pro petku píva. Uvnitř je zábava, hudba a tančící domorodci. Dáváme tedy jedno točený. Po dvaceti minutách sme vyrazili zpět, všichni za brutálního lijáku už chrňeli. Vůně píva vzbudila jen Slona. Ten se naněj vrhnul a za úpění písní opilců silně upíjel.

NEDĚLE 18.7.
Ráno jsme okousaný od komárů, po snídani sme se odebrali o pár metrů dál do bistra BUDVAR na kávu. Car objednal pro kluky paňáčky, což nevydržela Marcela nervově ( kluci si ještě doobjednali bumbání) a vyrazila sama napřed na prohlídku památek. Zvedli se tedy též kotvy. po žluté sme vyrazili do Lednice, počasí bylo pěkné, mráčky a žádný vedro. Okoukli sme Lednický park a zámek. Pak sme chvilku spočli v Bistru Rimo, dali sme si kuřátko a trošku píííva. Čekáme na Marcelku, Car se nacpal a hned usnul. Potom i Gibon. Již s Marcelkou jdeme dál. Mezi vinicemi blátem. Docházíme do Hlohocve do hospůdky Pančava. Jídlo tu nemaj, ale pani nám udělala hromadu toustů. Za hraní karet sedíme až do zavíračky. Spát jdeme ke kulturáku na louku a někdo k vinicím k perverznímu statku s vrzajícími vraty.

PONDĚLÍ 19.7.
Budíček celkem brzo, sešli sme se u krámu na snídani. Vyrážíme po modrý do Sedlece. Tam v zařízení POD PERGOLOU provádíme ochutnávku vín. Zasedli sme ke stolu a začli koštovat. Do Slona a Cara to padá po litrech. Gibi má dnes narozeniny - 30, tak to doň leje Car horem dolem. Köštujem vínečka, hned pár lahvinek. To Cara rozveselilo, hodil si bramboru do sklenky, rval si celou skleničku do pusy. Slon to zmožen zalomil do trávy a nebylo sto ho vzbudit. Kropil ho vínem. Tuleň radši vyráží vpřed. My po chvilce též, po modrý do Mikulova. Slon padl v první zatáčce, ostatní dáváme oběd na vařiči a lehký spánek, utekli nám jen Tuleň a Popelnice. Marcelka za nimivalila, my ostatní spokojeně spíme. Nakonec sme je taky došli (krom Slona), u Hroznu v Mikulově, hrůza hospoda, přesouváme se jinam. Pension Fajka, je ten, pravý, chvíli trvolo než sme ho nalezli, ale stálo to za to. Slon též dorazil , sice nejdřív obrazil pár hospod a slušně se upravil, ale neztratil se.
Dáváme si maso na grilu. Gibi objednává panáky, zábava se rozjíždí. Pouštíme písničky, Slon odpadá po pár sklénkách. Je mu zle a je kašo, Ustlal si venku v křesle. Proběhla TRANSFORMACE podniku, výčepní mění bílou žárovku za červenou a zavíráokna a dveře. Car dělá striptýz a břišní tance. Panáky, zpěv a tančení až do rána. Popelnice si zkouší paruky. Všichni sou kašó. Slon se nám z venku někam ztratil, zůstal nám jen jeho bágl. Potratil se nachvilku i Popelnice, nebylo mu fajn, ale rozchodí to a veme Slonovi batoh. Car je rád, že nese sám sebe. Tuleň odpadá na zastávce, musí být podporována, Carovi je blivno.

ÚTERÝ 20.7.
Postupně se probouzíme. Ranní kávička. Ozval se Slon, byl celou noc v nonstopu. Pil, blil a spal. Car taky. Vyrazili sme do pivovaru Černá Hora. Vůbec nás tu neoslnili, ani jídlem ani pitím. Dáváme se na cestu přes Sirotčí Hrádek do Pavlova. Je děsný vedro. Po cestě sme omrkli jeskyni na Turoldu. Slon si dal šlofíček a hlídal batohy. Macek a Gibi šli napřed. V jeskyni byl bomba chládek. Dva aktivisti si vylezli na Hrádek, ostatní to lehce ošidili vinicema a po silnici. Sešli sme se v cyklobistru v Klentnici. Dali sme tam všicni pivko, limio a párek v rohlíku.
po odpočinku vyrážíme dál, lesem, přes vinici a silnici, brutal kopec Děvín a Dívčí Hrady, byl krásný výhled na Nové Mlýny. Přes vinice jdemj do Pavlova. Zalezli sme do kempu a šli se konečně trochu okoupat. Slonovi je stále špatně. Koupili sme tuny lahváčů ve stánku a sedíme pod přístřeškem do pozdních hodin. Car, Kachně a Gibi dávají na hají panáčka rumu. V noci krásně jasno a hvězdy.

STŘEDA 21.7.
Raní úsvit je nádherný. P okoupeli sme se nasnídali v kiosku. Slonovi je stále zle. Vypili sme raní lahváče a šli do hospody. Gibon už musel valit domu. Ostatní pokračujou do Věstonic. Zde prohlídka muzea, Car toužil po Venuši, byl pak ukojen a klidný. projistotu jsme nu ji ještě koupili. Další cesta nás vedla po hrázi. Je nám vedro, tak sme se vykoupali v nádrži Nové Mlýny. Krom Tuleňovců, ti valí dál do pubu, kde sme je pak dohnali. Byli ve Strachotíně, dali sme pivo pauzu. holky zmrzku a salát. Vyrážíme hledat nějaký sklýpek. Po velkém hledáni stále nic. Nakonec přijel nějaký místní mládenec a ten se nás ujal. Bohužel klasický sklípak nám nabýdnut nebyl. Barák má rozestavený a teprv ho dává dohromady. Tak sedíme venku u stolu. Koštli sme nějaký vínko. Koupili jsme flašku a brambůrky. S holkama čekáme na kluky, kteří si na konci ulice dali lahváče. Pak taky tedy okoštovali. Car je zmazanej a každýho nalejvá. Objednal si vínovici. Nutil ji vypít Tuleně a Popelnici. Nakonec se z toho pohádali, hlavně Car s Tuleněm. U toho sme zmákli 6 lahvinek vína. Brrrr. Všichni sou kašó. Slon se poblil hned po první vínovici " Moravák ". Dan se taky poblil a šel to kams na hráz rozchodit. Marcelka se poblila Kachně do spacáku. Pomalu se šlo spát, pod stůl. Ještě sme mrkli po Popelnici, nakonec se našel, bylo mu extra zle.

ČTVRTEK 22.7.
Probouzí nás sluničko, zase je vedro. Tak bylíme a dem nakonec vesnice do stánku pro něco studeného k pití. Smůla zavřeno. Tuleňovci se vyvalujou. My jdem napřed po modrý. Cíl je ves Pasohlávky, je příšerný vedro. Cesta vede chvilku lesem a blátem, pak po břehu vedrem, fuj. Po nekonečně dlouhé vyprahlé rovině, dorážíme do Pasohlávek. Jdem do kempu Merkur. Hned kupujem pití a jdem do vody. Povalujem se a koupem, Dorážej Tuleňovci. Jdeme na gábl, žádnej zázrak. Marcelka valí dom. My jdem hrát Minigolf, No výsledek, dle očekávání. Vítěz Popelnice 75 ťukanců, Tuleň 81, a umělci na konec Kachna 94 a Car 95. Slon hlídal batohy a spal. V podvečer sme se zbalili a šli v kempu do restaurace na jídlo. Zůstali sme do zavíračky. Car koupil 2litry Mojito.(Megadring s Mega brčky.) Dvakrát sme dali repete, akorát s přídavkem většího množství rumu. Slon pak koupil pro změnu 2litry Cubalibre. Sajem drinky až do zavíračky. Všechny stánky zavíraj ve stejnou dobu, tak se de spát. Spalo se na břehu mezi mravencema.

PÁTEK 23.7.
Ráno budíček brzo. Jsme pokousaný, mravenců je mraky. Čekáme na otevíračku, Tuleňovic kuchtí cosi v ešusu. Ostatní osidlují stánek. Carovi začalo chutnat pivko, konečně našel pitnej stánek. Je opět brutální vedro. Lehce po obědě zvedáme kotvy, ikdyž Carovi se vůbec nechtělo. Další stop je Ivaň, Tuleňovci zase žerou v restauraci u Zdeňky. Car dává další píva, opět se mu nechce pokračovat. Musel být přelstěn, když byl na wc, všichni zaplatili. Po dalším úseku, se všichni rozhodli dáchnout. Vzbudil nás starej děda, kterej šel kolem do hospody, byl veselej a zpíval si. Měl strach aby prej nevyrušil nějaký milence. Nasměroval nás tím správným směrem. Přibice, Aquabar. Sedáme a dáváme pivka. Pak ještě nějakej dlabanec. Večer začíná pršet. Sedíme venku pod deštníkem. Konečně se dá dýchat, vedro končí. Déšť brutálně zhoustl. Nakonec schováváme batohy pod přístřešek a jdem si sednout do vnitř. Uvnitř je obří akvárium se sumcema. Výčepák je ochotnej a v pohodě. Jsme tu až do zavíračky. Jeden místní nás furt zval k němu do garáže, že nám pustí bojler na umytí. Furt mlel to samý dokola, že zde strašně dlouho (víc a víc dýl) nepršelo a že v tý garáži má prasata. Furt nás nutil jít s ním. Popůlnoci odcházíme spát, pořád leje. Ten místní šel dom pustit teoplou vodu a furt čekal že pujdem s ním. Když sme vyrazili opačným směrem, začal krapet nadávat. šliu sme kus po trase a hledali suché místečko. Někdo vzal za vděk bus zastávkou a někdo podiem u další hospody. V hospodě byla zábava a akorát zavírali, takže nás pořád budili nějaký opilci.

SOBOTA 24.7.
Týden uběhl jak voda a my museli stíhat vlak. Brzké vstávání. Vyrazili sme do Vranovic na nádraží, jsou to asi jen dva kiláky. Když se jede dom, vedro a dusno nikde. Dáváme raní kávu a poslední pivo. Šílená hospoda. Jedem do Brna, zde se loučí Slon , zbytek vitalu Car, Kachna, Tuleň a Popelnice vyrážejí směr Čechy.

Shrnutie:
čas plynul opravdu moc rychle. Car smuten, že po letech nedopil ani sté pivo, a jistě bude míti můry noční. South Morava je pěkná, ale placatá a bez lesů.

mapa trasy na Jižní Moravě

PIVO
1. CAR : 92, 2. SLON : 67, 3. POPELNICE : 55,5.
ostatní výsledky pivařské zde
ČELO
1. SLON: 03, 2. Car : 01, 2. Popelnice : 01, 2. Gibi : 01.
MERUŇKA
1. POPELNICE: 16, 2. Car : 15, 3. Slon : 13, 4. Kachna :11, 5. Tuleň : 7,5, 6.Gibon :6, 7.Macek : 5.
TYČ
1. SLON: 2, 2. Macek : 1, 2. Popelnice : 1, 2. Car :1 .
TVRDEJ
1. GIBON: 9, 1. CAR : 9, 3. Popelnice : 8, 3. Kachna : 8, 3. Slon : 8, 6.Tuleň :7, 6.Macek : 7.
VÍNO
1. VŠICHNI: litry.

. .
Pamětihodnosti
Gibi: Už jsem se bál, že je to na dýl. (Ve vlaku, když seděla Marcelka gibimu na klíně a odešla na WC)
Gibi: ŘÍZKOVICE.(Řízek zapíjený Kachní višňovicí)
Gibi: Já se narodil v Praze, žiju v Praze a umřu na Bora Bora.
Car: Mám pivní sklerózu.(Zapoměl řeč)
Slon: Ty máš ten pahrbek geniální. (Na Popelnici, když ho hladil po hlavě)
Slon: Komáři dělaj na Slonovi sloní hody.
Kachna: Ty, jo to je jako když kráva otevře prdel.(Car si krknul, HNUS) Popelnice: Hmmm, To pivo je ředěný paradentozou.
Gibi: Ty musíš bejt na mol. Popelnice: Ne, dostal sem se do fáze nad mol. (Když Popelnice pil víno, a Tuleň vyprávěla že Dan je už po dvojce hned nasračky.)
Car: Minule v tom plavala brambora, tohleto je lepší.(Při ochutnávce vín, plivnul si do sklenky rozžvíkanou papriku. Minule tam hodil bramboru.)
Výčepní z Fajky: My tomu říkáme, že se transformujeme.(Povolil bílou žárovku a namontoval červenou, zavřel všechny okna a dveře a pustil hudbu na plný koule)
???: Dvě zrůdičky, co na sebe zbyly. (Tuleň a Popelnice)
Slon: Cože to sem? PAČESÁK?. Tuleň:Ne hašišák. (Večer řekl někdo z místních o Slonovi, že je hašišák, a Slon si nemohl vzpomenout)
Car: Si dávej pozor na Slona, rád se dobejvá do cizích spacáků.Popelnice: Spíš si dávej pozor na krerou stranu budeš mít prdel.(Gibon šel spát mezi Slona a Marcelku)